.........!!!

your luv

.........!!!

your luv

عاشقانه 2

هیچ وقت عشق راگدایی نکن چون معمولا چیزباارزش را به گدا نمی دهند

.

زندگی فقط امتحان عشق است

.

دنیاقبرستانی ازمرگ آرزوهاست

.

کاش می شدتوروزگارت

. توبهار موندگارت.میون این همه یارت.من بشم دار.ندارت.

روزگاراستادفراموشی هاست امیدوارم شاگردش نباشی

.

توزندگی ات هرگزاخم نکن

!چون ممکنه یه نفرفقط به لبخند توزنده باشه!

زندگی کتابی است پرماجرا هیچ گاه آن رابه خاطریک ورقش دورنینداز

.

درسرای گل فروشان گرچه گل بسیاراست چون توگل نمودن بسیاردشواراست

.

مردن به راه دوست چوآغاززندگی ات مازنده ایم ازاین که بمیریم برای دوست

.

هرچه زدم بی تودلم وانشدجزتوکسی باب دل مانشد

.هرچه پرستوشدم وپرزدم هم نفسی مثل توپیدانشد.

مابه کارهای بزرگ امرنشده ایم تنهابه کارهای کوچک باعشقی بزرگ

.

آرزو های کهنه رابه دست تاریکی شب بسپارتارویای تازه باطلوع سحرسربرآورد

.

بی وفایی کن

!وفایت می کنند-باوفاباشی-خیانت می کنند-مهربانی گرچه آیینه خوشبختی است-مهربان باشی رهایت می کنند.

آب وهوای چشمات چیزی مثل کویره هرکی اسیرش بشه بدون شک میمیره

.

باغبان دربازکن

!من مردگلچین نیستم.من اسیریک گلم دنبال هرگل نیستم.

عاشقی جرم قشنگی است درافکارش مکوش

/واگرجرم نمودی درپی عشقت بکوش.

همدم گل گشته ام هم بسترخاکم نیستم

/قطره قطره می چکم ازچشم خود پاکم نکن.

امروز دردادگاه دلم مغز من قاضی بود

.متهم قلبم تود جرم من عشقم بود!عشق من یادتوبود.آیا حق من اعدام بود!

خداازبهترین هافط یه دونه خلق کرده

.دقت کردی چقدرتنهایی؟!

قصه عشق من وتوبه قشنگی خیاله

!من وتوماهی وآبیم که جدایی مون محاله!

من ناخدای عشقم

/طوفان حریف من نیست/من عاشق توهستم/مجنون رقیب من نیست.

درمرام مااسیران عاشقی رسمی ندارد

.دوستی رامی ستاییم چون که پایانی ندارد.

به ستاره ها نگاه کن به چشمک زدنشون بخند اما بهشون دل نبندچون چشمک هاشون ازروی عشق نیست ازروی عادته

.

زندگی باهمه وسعت خویش محفل ساکت غم خوردن نیست حاصلش تن به قضادادن وافسردن نیست اضطراب وهوس دیدن ونادیدن نیست.زندگی جنبش جاری شدن است ازتماشاگه آغاز حیات تابدان جا که خدامی داند.

 

سیب سرخی رابه من بخشیدورفت

ساقه سبزدلم راچیدورفت

عاشقی های راباورنکرد

عاقبت برعشق ماخندیدورفت

اشک برچشمان سردم حلقه زد

بی مروت گریه ا رادیدورفت

دوچیز هیچ وقت ازیادآدم نمیره:دوستان خوب وروزهای خوب.یک چیزهم هیچ وقت ازدل آدم نمیره:روزهای خوبی که بادوستان خوب گذشت.

زندگی فاصله آمدن ورفتن ماست.شایداین خنده که امروزدریغش کردی آخرین فرصت همراهی ماست.

هزاران دهقان برای آمدن باران دعاکردند اماخدافکردخترکی بودکه کوزه هایش درآفتاب درحال خشک شدن بودند.

مرگ اززندگی پرسید:چرامن تلخم وتوشیرین؟زندگی درجواب گفت:چون من دروغم وتوحقیقت.

دنیایک جاده است من وتو مسافرانش هستیم.قدرامروزرابدان ممکن است فردا نباشیم.

منتظرکسی باش که اگرحتی درساده ترین لباس بودی حاضرباشد تورابه همه دنیا نشان دهد.

آرامش یعنی همیشه تودلت مطمئن باشی توسینه کسی که دوستش داری یک خونه گرم داری.

ارزش دوست یک دنیاست گرچه آخرش ناپیداست.من به آخرش نمی اندیشم چون همین دوست داشتن زیباست!

می دونی بی نمک ترین آدم روی زمین کیه؟....خب ویی دیگه آخه عسل که نمک نداره!

عشق رادرنگاه منتظر کودکی دیدم که خورشیدراسیاه کشیدتاپدرکارگرش زیرنورآن نسوزد