.........!!!

your luv

.........!!!

your luv

عاشقانه۱۲

اگرگل بودم شاخه ای ازوجودم راتقدیم وجودعزیزت می کردم.

اگرباران بودم آنقدرمی باریدم تاغبارغم ازدلت بردارم .

اگرعشق بودم آهنگ دوست داشتن رابرایت می نواختم .

اگراشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم .

ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل ونه عشق

اماهرچه هستم

 

 

 

 

 

 

دوستت دارم

دوستت دارم چون تنهاترین ستاره زندگی منی

دوستت دارم چون تنهاترین مصراع شعر منی

دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی

دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی

دوستت دارم چون به یک نگاه عشق منی

 

 

 

 

 

من به دوچیزعشق می ورزم یکی توودیگری وجودتو

به دوچیزاعتقاددارم یکی خداودیگری تو

من دراین دنیادوچیزمی خواهم یکی توودیگری خوشبختی تو

من این دنیاروبرای دوچیزمی خوام

یکی توودیگری برای باتوموندن.

 

 

 

 

گفته بودم که اگر بوسه دهی توبه کنم

که دگربارازاینگونه خطاهانکنم

بوسه دادی وچوبرخاست لبت ازلب من

توبه کردم که دگرتوبه بیجا نکنم

 

 

 

ای کــاش آهنگ محبت بودم و بــرایت آهنگ عشق را می سـرودم.

ای کاش قطره ی اشک بودم و از چشمهایت جاری می گشتم.

ولی افسوس که نه آهنگ هستم ونه اشک چشمان پر مهرت.

ولی هرچه هستم تا آخـرین قطره خـونی کــه در رگ دارم            

                                                        دوستـت دارم

سلام دوستان گلم.به خاطر یه مشکلی که به وجود اومده.کسانی که درخبرنامه این وب عضو هستند.حتما بهم اطلاع بدن.درغیر اینصورت خبرنامه براشون ارسال نمیشه

چراآقایون زودترازخانم هامی میرند؟!؟!

چرا آقایون زودتراز خانم ها می میرند؟

چون خودشان اینطور می خواهند.

اگرخانمتان رابربالای یک سکوبگذارید وازاو درمقابل موش ها محافظت کنید...

شما یک مردهستید.

اگردرخانه بمانیدوکارهای خانه را انجام بدهید..شمایک مردلوس ومامانی هستید.

اگربه شدت کارکنید...برای اواهمیت قائل نیستید که برایش وقت صرف نمی کنید.

اگر به اندازه کافی کارنکنید...مفت خوری هستیدکه به درد هیچ چیز نمی خورید.

اگراویک کارملال آوربا حقوق پایین داشته باشد...شماقصد بهره کشی اقتصادی از اورا دارید.

ااگرشما یک کارملال آورباحقوق پایین داشته باشید...بهتراست تنبلی راکناربگذارید وکارمناسب تری پیداکنید.

اگرشماشغل بهتری گرفتید...پارتی بازی شده است.

اگر اوشغل بهتری بگیرد...به خاطر توانایی های بالایش بوده است.

اگر گریه کنید...آدم بی عرضه ای هستید.

اگر گریه نکنید...بی احساس وبی عاطفه هستید.

اگربدون مشورت بااوتصمیم بگیرید...شمایک متعصب خودخواه هستید.

اگراوبدون مشورت باشما تصمیم بگیرد...یک خانم آزادمنش است.

اگرازاوخواهش کنید که به خاطرشما کاری راکه دوست ندارد انجام دهد...این امرسلطه جویی

ودیکتاتوربودن شمارا می رساند.

اگراوازشما یک چنین درخواستی داشته باشد...انجام آن لطف ومرحمت شمارا می رساند.

اگربه خودتان برسید...خودبین وازخودراضی هستید

اگراین کارراانجام ندهید...یک فردژولیده ونامرتب هستید

اگربرای اوگل بخرید...این کاررا برای دستیابی به چیزهای دیگرانجام داده اید.

اگرنخرید...احساسات اورادرک نمی کنید.

اگربه پیشرفت های خودافتخار کنید...انسان جاه طلبی هستید.

اگراین کاررا نکنید...اصلا بلند پرواز نیستید

اگراوسردرد داشته باشد...خسته است.

اگرشما سردرد داشته باشید...می خواهید به اوبفهمانید که دیگر دوستش ندارید.

اگراورا زیادبخواهید...شهوتران هستید.

اگرنخواهید...پس حتما پای یک خانم دیگر درمیان است.