.........!!!

your luv

.........!!!

your luv

عاشقانه16

عشق یعنی مستی و دیوانگی

عشق یعنی با جهان بیگانگی

عشق یعنی شب نخفتن تا سحر

عشق یعنی سجده ها با چشم تر

عشق یعنی سر به دار آویختن

عشق یعنی اشک حسرت ریختن

عشق یعنی در جهان رسوا شدن

عشق یعنی مست و بی پروا شدن

عشق یعنی سوختن یا ساختن

عشق یعنی زندگی را باختن

عشق یعنی انتظار و انتظار

عشق یعنی هرچه بینی عکس یار

عشق یعنی دیده بر در دوختن

عشق یعنی در فراقش سوختن

عشق یعنی لحظه های التهاب

عشق یعنی لحظه های ناب ناب

عشق یعنی سوز نی ، آه شبان

 

 

 

همیشه آرزوهاتو یک جا بنویس و یکی یکی اون ها رو از خدا بخواه خدا یادش نمیره که اون هارو بهت بده  

 اما تو یادت میره چیزایی که الان داری ارزوهای دیروزت بوده

 

 

 

مطمـئن باش که خداوند تو را عاشقانه دوست دارد...  

چون در هر بهار برایت گل می فرستد و هرروز صبح  

آفتاب را به تو هدیه می کند. پروردگار هستی با این که می تواند  

در هر جای یاز دنیا باشد ، قلــب تو را انتخاب کرده 

 و تنها اوست که هر وقت بخواهی چیزی بگوئی گوش می کند

 

 

اکنون که می نویسم از تمام شب های تنهایی ام تنها ترم

از تمام دلتنگی ها دلتنگ ترم

هم چون روز روشن بر من هویداست که در مسیر زندگی ات روانه خواهی شد

و شاید هیچ گاه من در خاطرت نمانم

و من بی شک هر جا که باشم نشانی از تو دارم

که با تو بودن را برایم زنده می کند

تو می روی ومن با لبخند بدرقه ات می کنم

من می مانم و کوله باری ازاحساس تنهایی

می مانم

باز هم مثل همیشه

اما می دانم

در تنهایی هم

با من هستی

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
روح الله جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:44 ق.ظ http://mum.blogfa.com

عالی بود کنار من هم بیا

حمید جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:10 ق.ظ http://WwW.RapFar30.vov.IR

Salam mamnoon ke umadi be webam...rasti in matlabet terekoondehaaaaaaaaaaaaaaa kheyla ghashang bood.az khodet bood ya na???bazam az in chiza bezar.bye

باران یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:05 ق.ظ http://www.rainofparadise.blogfa.com

سلام
با یه شعر خوشگل آپم[گل]

باران سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:09 ب.ظ http://www.rainofparadise.blogfa.com

سلام دوست بارانی من
من آپم....

خوشحال میشم از حضورت

با طراوت باشی مثل باران.....[گل]

مطلبت عالی بود....

پسر اریایی چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:46 ق.ظ http://mum.blogfa.com

_____████ ____________
_____██████ ___________
____████████__________ ▌
___███____███_________ █
___██_______██__________▌
__███________█__________▌
__▌●█________█_________█
__███_______ █_________█
___██_______█________██
____________██_______██__▌
____█______██______███_ █
_____▌_____██_____████_█
__________███___█████_█_█
________███__██████__█_█
______███__████____██_█
_____███_█████_████_█
____████_██████_███_█__▌
___████_█ █__███ _█__██_▌
__█████_████_▌_█_███_▌
_█████_██___██___██_█
_█████_███████_███__█__██
_███_▌███___██____██_███
_███_▌█████___███__█__█
_████_▌▌___█__█_██████
__██████_████__▌_████
___█████_____████████
._=--███████████████
_=--=_-████████████
[گل][گل][گل][گل][گل][گل]
سلام دوست من خوبی خوشی ، ممنون که این مدت به من سر زدی و وفاداری خودتو ثابت کرد،ممنونم زبون قادر به تشکر نیست،
پنجره ها رو وا کنین که عشقم از سفر میاد
برای غربت شبم مژده ای از سحر میاد
صدای پاشو می شنوم تو کوچه ها قدم زنون
پر می کشه دلم براش به سوی ماه تو آسمون
آهای آهای ستاره ها فانوس راه اون بشین
بگین بیاد از این سفر تو این شب ستاره چین
پنجره ها رو وا کنین گل بریزین سبد سبد
میاد که پیشم بمونه گفته نمی ره تا ابد
ستاره ها بهش بگین جدایی و سفر بسه
بگین به این شکسته دل یه عمره دلواپسه
منتظر قدوم همیشه سبزت هستم
بیا که دلتنگت هستم ، امیدوارم یه روز این همه لطف رو جبران کنم.
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

پسر اریایی چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ق.ظ http://mum.blogfa.com

_____████ ____________
_____██████ ___________
____████████__________ ▌
___███____███_________ █
___██_______██__________▌
__███________█__________▌
__▌●█________█_________█
__███_______ █_________█
___██_______█________██
____________██_______██__▌
____█______██______███_ █
_____▌_____██_____████_█
__________███___█████_█_█
________███__██████__█_█
______███__████____██_█
_____███_█████_████_█
____████_██████_███_█__▌
___████_█ █__███ _█__██_▌
__█████_████_▌_█_███_▌
_█████_██___██___██_█
_█████_███████_███__█__██
_███_▌███___██____██_███
_███_▌█████___███__█__█
_████_▌▌___█__█_██████
__██████_████__▌_████
___█████_____████████
._=--███████████████
_=--=_-████████████
[گل][گل][گل][گل][گل][گل]
سلام دوست من خوبی خوشی ، ممنون که این مدت به من سر زدی و وفاداری خودتو ثابت کرد،ممنونم زبون قادر به تشکر نیست،
پنجره ها رو وا کنین که عشقم از سفر میاد
برای غربت شبم مژده ای از سحر میاد
صدای پاشو می شنوم تو کوچه ها قدم زنون
پر می کشه دلم براش به سوی ماه تو آسمون
آهای آهای ستاره ها فانوس راه اون بشین
بگین بیاد از این سفر تو این شب ستاره چین
پنجره ها رو وا کنین گل بریزین سبد سبد
میاد که پیشم بمونه گفته نمی ره تا ابد
ستاره ها بهش بگین جدایی و سفر بسه
بگین به این شکسته دل یه عمره دلواپسه
منتظر قدوم همیشه سبزت هستم
بیا که دلتنگت هستم ، امیدوارم یه روز این همه لطف رو جبران کنم.
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

درسا پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام وبلاگتون عالیه ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد